torstai 14. helmikuuta 2013

korkeavirettä ja flunssaa

Kaiken tän järkyttävän flunssan keskeltä ja eritoten niistämisen keskeltä halusin tulla hehkuttamaan Murun eilisiä korkeavire -treenejä ja aika supermakeeta A:ta!! :) sen kisojen törkeen loikan takia kontakteja yritetään nyt treenailla aktiivisemmin (nythän tää suunnitelma menee aivan reisille tän järkyn flunssan takia...), jotta ne kontaktit alkais myös toimia kisoissa. No Muru teki 2 tai 3 aivan loistavaa A:ta :) jeee!  Ja mähän en siis voinu jättää treenejä väliin, vaikka oli ihan tööt-olo ja niistää saa minuutin välein...jep, järkevää! Mutta olin myös hiton tyytyväinen itseeni! :D mä oon huono kehumaan itteäni, mutta nyt kehun. Meinaan kipeenä, aika pihalla olevana tein ainakin omasta (ja Emiliankin mielestä) aika superhienoja valsseja!! Ja se, että mä pystyn tehdä ne Murun vauhdissa, on just jees, mä kun tykkään niitä tehdä! :) rata oli tosi kiva, irtoamista ja vauhtia ja kepeille pakkovalssia, se oli vaikee, mä annoin liian vähän tilaa Murulle (toisaalta ei voinu liikaakaan antaa, muuten ois tullu järkyttäviä kaarroksia..) niin haki melkein aina kakkosvälin..Plääh! Mutta saatinpa lopulta sekin toimimaan! :)

Ilmo lähti just Janakkalaan 24. pv :)

Ja ainiin, lauantaina mennään rallytokokisoihin! IIK, mä&Muru sekä ekaa kertaa avo-luokassa äiti&Minttu...:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti