torstai 22. marraskuuta 2012

Janakkalan kisat

ainiin ollaanhan me kisattukin tässä viime aikoina… ja oli muuten mun vikat kisat mintun kanssa, voi masennus! no ehkä tää nyt vaan tuntuu kauheen masentavalta mut kai se tästä muuttuu! kaks rataa, hyppäri ja aksarata, Herralan Ritva tuomarina, tosi kivat radat, mut Minttu, ei huhhuh. Siis mitä se kertoo koirasta jos ennen putkea pysähtyy täysin ja alkaa ravistella itteään??? varmaan näytti mulle olematonta keskaria ja aatteli että mee ite sinne putkees… huoh. Saa äiti kisata koiransa kanssa jos haluaa, mulla meni fiilikset. Minttu on ihana kun se menee treeneissä kovaa ja innolla mut kisoissa ei… mä en enää tiedä mitä mä sen kanssa teen! ideat on loppu kisoja aatellen, vähän semmone heitän pyyhkeen kehään -fiilis, oottelen siis sitä kun muru on kisavalmis! Ekalla radalla, hyppärillä, Minttu pysähty ennen keppejä ja jäi ihmettelemään… no 5 ja yliaikaa joku 3 sekuntia.. tokalla radalla eli agiradalla se pysähty ennen sitä putkea ja meni muutenkin niin rauhallisesti että… nolla mutta 8 sekuntia yliaikaa, oh yeah… ehkä minttu ei ole mikään kisakoira? ehkä se on harrastuskoira harrastelijalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti