torstai 17. huhtikuuta 2014

Treenailua

Nythän myö treenataan ihan aktiivisesti! :D Hollolan hallilla oltiin maanantaina kivalla porukalla treenailemassa. Mä tein tälläsen radan:


Treenissä sai hyvin testattua koirien itsenäisiä keppejä, irtoamista, ansaesteitä. Muru ohitti yllättävän hyvin tuon 7 hypyn keppien ja putken välillä, kertaakaan ei mennyt sinne :D ja edelleen irtoaa loistavasti! Kepeillä huomaa ettei olla treenattu, ei pysty mennä itsenäisesti keppejä loppuun jos mä jään hirveesti taakse, se kun ei kuule mun ääntä ja tsemppiä, kun haukkuu. Jos olis hiljaa niin kuulis mun "mene mene mene" -käskyn, mutta täytyy alkaa nyt treenata keppejä kun pihakin on sula. Kaikilla meni mun mielestä super-hyvin, iloisia ja innokaita koiria sekä ohjaajia! :) ihan parasta! Kiitos seurasta, Kikka, Tuija ja Merja! :)

Huomenna kutsuu Purina areena, samoin lauantaina. Katotaan mikä boogi meillä onkaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti