lauantai 12. huhtikuuta 2014

Putkijarruilua

VAU järkkäsi treenejä Hollolan hallilla ja mäkin lupauduin vetämään 2 ryhmää tänään. Mä oon innostunut nyt jotenki tosi paljon kouluttamisesta, en tiiä miksi, mutta nyt on ollu semmonen fiilis, että mä haluun kouluttaa :D joten olipa kivaa jo totutella tähän kahteen ryhmään, kun kesällä vedän kaks ryhmää. Tein radan mikä sisälsi putkijarrua, välistävetoja, päällejuoksua ja irtoamista, samalla sai myös juosta ihan tosissaan!


Treenattiin Murun kanssa myös, Sarin ryhmässä ja tehtiin samaa rataa. No voi vee, putkijarruthan ei sit toimineet :D kisoissa se teki viikko sitten aika yllättävänkin hyvin ne mut nyt taas oli ajatus hukassa. Muutaman palkkailun jälkeen saatiin onnistumaan ja sit se kääntyikin jo tiukasti, JES! Välistävetokohta 8-10 mä jäin alkuun aika paljon Murun taakse varmistelemaan ja olihan se hitaampi niin. Sari sitten rohkas mua, että mee rohkeesti ja vastakädellä vedät sitä mukaan, ja vaikka mä aluks olin ite sitä vastaan kun olin varma ettei se toimi, niin Muruhan meni ihan oikein! :) Päällejuoksuissa olinkin jo paljon rohkeempi, niihin mä luotan et Muru menee oikein. 16-17 kohdassa Muru ois mielellään hakenut 17 takaa, joten joutu pitämään vähän kauemmin sitä vastakädessä, se kun näköjään tykkää takaakierroista... :D 

Myös Minttu meni äitin kanssa ja Mintulla olikin ihanasti vauhtia :) varsinkin kun esim 3-putkelta äiti haki Mintun ja spurttasi 4 putkelle niin Minttu meni oikeen tosissaan <3 

Kiva oli päästä treenaamaan, ma mennään uudestaan ja loppuviikosta kisataan! Nythän tässä ollaan jo siinä normirytmissä :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti