tiistai 25. kesäkuuta 2013

Purina open 24.6.

Mä taidan tykätä tehdä extempore-päätöksiä, koska eilenkin tein sellaisen :) tuntia ennen lähtöä Helsinkiin ja Purina openiin päätin, että lähden kannustamaan seuralaisia. No seurakaverin innoittamana ilmotin myös Murun epävirallisille radoille :) Tehtiin sisällä hallissa Esa Muotkan ykkösten agirata. Mua pelotti miten Muru suhtautuu hallin pohjaan kun haisteli sitä aika innokkaasti ennen starttia...Mutta iloiseksi yllätykseksi Muru kulki tosi hyvin ja mulla oli sellanen flow-fiilis, rata tuntui vaivattomalta ja Muru meni just sinne minne ohjasinkin! Ja vaikka pikku porsas hyppäs törkeesti puomin alastulovirheen, ei mua edes haitannu :) kun meinaan kisoissa sillä on ollut tapana hiipiä alastulo, joten vauhdikas alastulo on parempi, vaikka sieltä nyt virhe tulikin ;) aika oli -15 s ja etenemäkin 4,29 m/s :) Hyvä Muru!

Ulkona oli Anne Saviojan agirata myöskin ykkösille. Yhtä hyvää flow:ta ei saatu aikaseks, mutta nolla saatiin :) ja onnistuin putkijarrussa, Muru ei lähteny kilometrin päähän ;) Aika oli -7 ja jotain ja etenemä 3,89 m/s.

Mä tykkäsin loppujen lopuksi enemmän tuosta ekasta radasta, se jotenkin vaan tuntui hyvältä mennä :) Mistäköhän revittäis tää asenne myös virallisiin kisoihin?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti