lauantai 8. kesäkuuta 2013

minä+iltakisat= 7 hyllyn putki

Joo ei oo ollenkaan hyvä yhdistelmä :P mä tänään tajusin et meijän hyllyputki on ihan vaan iltakisojen syy ...:P kun kisat alkaa aamulla, niin tulokset on parempia! Vaikken tosiaankaan oo mikään aamuvirkku, niin aamukisoissa on sitä jotain fiilistä, minkä takia radatkin ehkä sujuu paremmin? :D no huomenna se nähdään, kun Helsinki kutsuu, että millanen meininki on ja millasia tuloksia tulee :) nyt vois oikeesti tulla jo ihan joku tuloskin! Ei oo kakkoset alkanu kovin lupaavasti meinaan, tosin sanoin äitille et hyvähän ne hyllyt on nyt kakkosissa ottaa niin otetaan sit vaan nollia kolmosissa... :) ..sit joskus!

Eilen Kouvolassa eka rata oli kyllä niin rillutirei ettei mitään rajaa, Muru tiputteli rimoja ja juoks putkeen uudelleen, vaikka kepeille piti mennä, uus pohja niin tiputti riman, sama juttu Kotkassa muutama viikko sitten?! Tokalla radalla ei roiskinu rimoja ollenkaan! Ja molemmilla radoilla meni kepeillä tokaan väliin, vaikka oon luullu et kepit on sen vahvin alue, mutta ei näköjään! Ekan radan kontaktit - syvältä... Puomi hidas, A:lta loikkas, no keinu ok. Käytiin ennen tokaa rataa lämppäesteillä tekemässä A:ta ja palkattiin superpalkalla kun meni oikein ja olin päättäny, että nythän me muuten tehdään ne kontaktit hyvin tokalla radalla. No hylly tuli nelosella, mutta mulla säily päättäväinen ja hyvä asenne loppuun asti ja tehtiin muuten hemmetin hienot kontaktit! Tai Muru teki :P Seurakaveri Heidikin oli hihkassu "VAU" kun Muru pysähty A:lle niin hienosti :) Mulla oli semmonen olo kun oisin nollan tehny, kun ne kontaktit onnistu! Se oli siis hyvä hylly!




Ja kevennyksenä, harva koira saa omalla nimellä varustetun cokispullon, mutta meilläpä saa! :) Muru on iskän lisäks ainoo, kenen nimi meijän perheestä löytyy noista pulloista!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti