keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

homma hallussa

ainakin pääosin! :P ja jos luullaan, et ollaan Murun kanssa jo kolmosissa, niin eiköhän me ihan oikeilla jäljillä olla :P Nimittäin Helena treeneissä sanoi, et eiks niin et ootte kolmosissa..Mä sitten siinä, et ei me ihan, ykkösissä ollaan..:) ja Helenalta pääs pieni "Täh?!" :) nojoo kyl mulle jo riittäis noi ykkösten radat ja mielelläni siirtyisin jo etiäpäin! Mutta treenit meni hyvin, tehtiin 2 erilaista pätkää, molemmilla oli putki-puomi-erottelua, okseri "yleisöön" päin& putkijarru. Muru haki mun yllätykseks joka kerta puomi, vaikka olin varma, että putkessa se on...Ja taas mä unohdin luottaa siihen...:/ HÖH! Eli Helenan sanoin, luota siihen koiraan!! Ja mulle napakammat käskytykset, kun eihän se kuule mitä mä sille sanon, kun toinen räkyttää koko ajan...Eli sillon, kun oikeesti tiukka paikka, niin käskyt kunnolla ja napakasti! Ja puomin ja keinun eroa täytyy treenata vuorotellen molempia tehden.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti