maanantai 16. kesäkuuta 2014

Ensimmäiset SM-kisat ohi

Sinne ne meni! Kaikki se työ, kisat, odotus, jännitys, tunnelma, tsemppi, harmitus ja myös ilo on nyt tämän tapahtuman osalta ohi. Meillä oli ihana viikonloppu, se sisälsi paljon ihania ihmisiä ja kivoja ratoja. Myös erittäin vähän yöunia ja paljon hyllyjä!


I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"



Perjantaina kisattiin pari rataa, parin hyllyn verran. Mua oli jännittänyt koko päivän, en tiedä edes mikä? Kuitenkin lähtöön asettuessa ei jännittänytkään enää! Agilityradalla alku lähti tosi hyvin, sitten yksi hypyn käännös venyi ja venyi, ja jouduin jäädä varmistelemaan, että Muru menee A:lle eikä putkeen ja olin myöhässä. Ja sittenhän se meni seuraavan esteen väärin. Mutta muuten hyvää menoa! 

Hyppyradalta mulle jäi ihan sika hyvä mieli! Rata oli oikeestaan pelkkää juoksua. Alussa oli putkiansat, jotka melkein selvitettiin.. Kepeille kun piti viedä, niin jäin vaan paikoilleni seisomaan ja tajusin samalla hetkellä, että eihän se tuonne kepeille mene vaan putkeen! Ja niin kävikin :) Mutta sitten paineet putos ja mä vedin rennosti loppuun asti, koira irtos, ja mä luotin siihen. Mahtava fiilis!! 



But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high



Lauantaina oli vuorossa joukkueskabat. Todella huonosti nukutun yön jälkeen lähdin silmät ristissä seuraamaan seuralaisten suorituksia. Mä olin meidän joukkueen 3. suorittaja ja meidän joukkueen 2 ensimmäistä tekivät hyllyt joten paineita ei ollut. Mä menin aika kauas ottamaan Murua vastaan ja en tiedä kuuliko se mua, ja lähti varovaisemmin ja tiputti siksi ekan riman? No keinu meni ihan super-hyvin, varmaan koska keinu oli yleisöön päin eikä eteenpäin päässyt :D Kepeille sain hyvin, ja sitten menikin hyvin kunnes aika lopussa Muru jätti yhden hypyn välistä. Mut kontaktit onnistui hyvin :) 



Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb


Sunnuntaiaamu oli aika järkyttävä, en muista koska mua ois jännittänyt niin paljon... Mia Laamanen oli tehnyt aika mielenkiintoisen radan, juoksusuoralla oli oltava tarkkana ettei Muru hakisi hyppyjä väärinpäin. Sit piti ehtiä kepeille, ja varoa putkea sen takana. Muru otti kepeiltä aloitusvirheen, en tiedä tarkalleen mitä siinä tapahtui, ehkä mun rytmi hajos. No siinä vähän lösähti koko homma sitten... Eihän femmalla vois päästä finaaliin, ajattelin. Ja huonosti kun ohjasin, niin jätti yhden hypyn välistä. 


Kokonaisuudessaan hyvät radat, hieno koira tuo on! <3 Nyt on SM-kisat korkattu ja jäi positiivinen mieli :) Ihanat seuralaiset ja muutkin tutut radan laidalta, kiitos tuesta ja tsempeistä!! <3 

Olipa ihanaa päästä juhlimaan meidän seuran medi-joukkueen sm-pronssia!! Huikeaa! Ihan tosi paljon onnea vielä kerran Heidi, Taina, Merja ja Suvi!! :) 

Tässä meidän menoa kisoista:




And I, I got to be strong
Just keep pushing on




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti