tiistai 3. joulukuuta 2013

Eka SM-nolla!

Kisattiin lauantaina Ojangossa Murun kanssa kolme starttia, Esa Muotkan radoilla. Eka rata oli meiltä vähän säätöä, Muru ei lähteny niistoon, vaan jäi pyörimään väkkäränä hypylle, siitä femma. No puomin jälkeisen hypyn Muru haki takaakiertona, vaikka en sitä sinne edes ohjannu? :O keinulle pysähty hyvin ja siitä tein seuraavalle hypylle viskiohjauksen, joka toimi yllättävän hyvin ja kepeille takaleikkasin. A:lle ei kestäny sivuirtoamista, joten otin uudestaan, toimi ok.

Kun koiran oli jäähkänny ulkona, oli seuraava rata heti valmis tutustuttavaksi. Hyppärillä jatkettiin, ja voi hitto kun nolla oli lähellä... Kepeillä Muru meni niin vauhdilla, ettei taipunu ekaan väliin ja siitä vitonen...:/ Muuten hyvää menoa!


Vika rata oli taas agirata, ja mun asenne oli hyvä. Mä tein 2-4 kohtaan pakkovalssin ja persjätön, mikä toimi tosi hyvin! Kepeillä Esa kattoi, että Muru meni väärin, mut perui vitosen, kun näki, että mä en lähteny korjaamaan mitään ja Muru menikin ihan oikein :D siinä tuli paljon virheitä!! Puomi-putki-erottelun annoin Murun hakea ihan itte ja se meni tosi hyvin, siinäkin tuli virheitä. No mehän sitten mentiin puhtaasti loppuun asti ja saatiin siis meidän eka SM-nolla :) 





Viime keskiviikon treeneissä tehtiin aika helppoa rataa:

6-putken menin oikealta puolelta (renkaan puolelta) ja mun yllätykseksi Muru lähti hakemaan 7 takaakiertoa niin hyvin, ettei mun tarvinnu sitä saatella, vaan mä ehdin sit 9 takaakiertoon ja valssiin! Tehtiin 6-putki myös vasemmalta puolelta ja sitten seiskalle poispäinkääntö, sekin toimi tosi hyvin! Harjoteltiin 12 pussille putkijarrua, Tessan kanssa todettiin, että putkijarru toimii myös pussille ja se kääntää Murua tosi hyvin! Kivat treenit, taas! :)


Lauantaina uudestaan kisaamaan, Riihimäelle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti