lauantai 23. marraskuuta 2013

Viikon treenit

Tällä viikolla treenattiin pari kertaa, keskiviikkona viikkotreeneissä ja torstaina Lotan treeneissä.
Keskiviikkona rata näytti tältä:


Eniten ongelmia tuotti 12 putkelta saada Muru putkeen 14... :D siis täh, mun putkihullukoira haki kepit mieluummin :P Tessa sanoi, että paikkapaikoin mä rytmitän mun ohjaukset erinomaisesti, välillä mä oon jo jossain ja Muru vasta tulee, eli pitäis vähän venailla Murua tietyissä tilanteissa! 13-hypyn jälkeen piti olla tositosi tiukkana, että lähti mukaan. Ja se on selvä treenin paikka, sillä jos olin tiukkana, mutta en lähteny tarpeeks ajoissa liikkeelle, Muru bongas muurin. Eli hyvät ystävämme ansaesteet, teitä tullaan treenaamaan! 
Toinen ongelmakohtaoli 17 muurin takaakierto. Muru kun hyppää niin pienellä kaarroksella, niin muurin palikat välillä lenteli, joten helpotettiin ja kierrettiin sit vähän isommin ja kauempaa :D 
Eli vääntöä oli tällä kertaa treenit, ja välillä tuntui ettei mikään kohta sujunu, mutta sujuhan siellä aika monikin kohta... :) 
Ja hirmusesti Tessa kehui mun pientä ärrieriä, on se vaan oikeesti aika ihana, vaikka välillä tuntuu, että mikään ei suju <3


Torstaina oli siis Lotan treenit, ja tällaista rataa treenattiin:


Alkuun oli lisätty yks hyppy lisää. Alussa leieröin puomin ja lähetin kepeille, toimi tokalla kerralla hyvin, Muru on sen verran irtoava koira, joka pystyy tehdä töitä myös kaukana musta, joten parempi etten menny sähläämään puomin toiselle puolelle! Murulla tosiaan oli aikamoinen "putkeen, putkeen" -päivä... Lotan kanssa välillä ihmeteltiin sen ratkaisuja, mutta sillä oli vähän omaa kivaa... :) Esim, toi 9 takaakierto, niin ekan kerran ampas 20-putkeen... :P samoin pussin jälkeen ampas 5-putkeen... 14-16 välille tein 15 jälkeen persjätön, mistä just oli ollu Tessan kanssa puhetta, toimi tosi hyvin. Se ainoa ongelmakohta oli puomi-putki-erottelu, mikä Lotanin mukaan on ollu Murula vahva. Nyt tietty tultiin vähän vinosta kulmasta ja mun valssikin vei sitä aika useesti putkeen, mutta tää on ihan ehdoton treenin aihe. 21-26 kohta mentiin molemmilta puolilta, eli olin hyppyjen sekä oikealla että vasemmalla puolella. Molemmat toimi hyvin, kun olin hyppyjen vasemmalla puolella, takaleikkaisin kepeille, ja siinä täytyi muistaa ettei vaan rynni, ennen kuin Muru on taittunut ekaan väliin! Keppien jälkeen ehdin tehdä muurille persjätönkin, jee! 
Tosi kiva treeni, vaikka Muru meni taas omiaan... :D 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti