lauantai 18. toukokuuta 2013

viitenä päivänä aksaa putkeen

Tosiaan tää viikko on mennyt joka ilta agikisoja katellessa ja kisatessa! Maanantaina Orimattilassa kannustusjoukoissa, tiistaina kisaamassa Orimattilassa, keskiviikkona kannustamassa samoin torstaina ja perjantaina vielä Kotkassa kisaamassa. HUH! No tuloksissa ei oo mitään kehuttavaa, meinaan 5 hyllyä..:) mutta 3 ekaa tuli ihan siitä, että palautin Murun A:lle kun loikkas (eikä yhtään ottanu päähän, kun oli 3 nollaa alla...) Perjantain hyllyt oli ihan mun mokia, ja siis kuinka tyhmä ihminen voikaan olla...Mä yritin ti tehdä niin samanlaiset kontaktit kun teen treeneissä, mut mä vaan varmistelin ja oma vauhti putos ihan tyystin..Kun taas eilen Kotkassa kun oli jo hylly alla, juoksin kontaktilla Murun ohi, enkä siis varmistellu mitään oman liikkeen hidastamisella, niin hitto vie, se pysähty sinne kontaktille!!!!! Eli eilen mä todellakin tein just niin kun mä teen treeneissä! :) Mä vaan leijuin pilvissä sen kontaktin takia, ihan sama siitä hyllystä! :)

Muru ei ollut Kotkassa oma ittensä, vauhti oli hitaampaa, lähdössä nous seisomaan ja tiputti hyppärillä ekan riman.. Mut kaikki kontaktit teki hienosti :) Kokemusta vaan lisää nuorelle koiralle! Mutta tosi kivat radat Pertti Siimeksellä :) Videotakin on, saatan sen laittaa myöhemmin vielä tänne.

P-Haun videoita ei välttämättä julkaista, niissä ei niin oo kattomista :) Mutta Reeta Jokela nappas pari kuvaa Murusta:



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti