perjantai 2. toukokuuta 2014

Viikkotreeneissä - pitkästä aikaa!

Keskiviikkona ne sitten vihdoin alkoi! Ihanaa, tarvetta meinaan on. Jatkamme Tessan opeissa, Tessalla on meille ja mulle ja mun asenteelle paljon annettavaa, joten jatkamme hyväksi havaitulla tiellä :)

Ratapiirrosta mulla ei treenistä ole, mutta kiva rata tehtiin, ei mikään vaikea, yksi kohta oli mulle vaikea, kun en uskaltanut rytmittää ;) Eli yritys oli hyvä mutta toteutus ei niin hyvä. Tessan huomioita oli juuri tuo rytmitys, vaikka rytmitän niin se ei vaikuta Murun vauhtiin, menee silti hyvällä vauhdilla mutta tietää mitä tulee tapahtumaan! Ja mun täytyy uskaltaa tehdä ohjaukset ajoissa, silloin Muru menee tosi hyvällä vauhdilla. Jos teen ne myöhässä, Muru menee tasaisella vauhdilla. Ihanaa kun pääsee taas viikottain ja säännöllisesti treenaamaan! :)

Tuija nappasi meistä kuvia, kiitos paljon Tuija!! :)













On se hurja <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti