torstai 1. elokuuta 2013

Pomppufiilis

"Minulla on pomppufiilis, hei ota minut kiinni...." T. Muru

Joo-o murheen kryyni on A. Sieltä tullaan kisoissa sellasilla loikilla ettei mitään rajaa. Eihän se oo virheitä A:lta ottanu vielä kertaakaan - tarkka tyttö siis. Mutta eihän se suoritus oo lähelläkään sitä, mitä pitäis olla, ehei. Ja oi kyllä, treeneissä tehdään niin täydellisiä suorituksia, että. Ei haittaa lentelevät lelut, vierellä kiljuva apuohjaaja... Huhhuh, ottaa päähän ja rankasti!
A) joko mä oon epäonnistunu koulutusvaiheessa ja pahasti tai B) mulla ei oo hajuakaan mitä Murun pään sisällä liikkuu tai C) molemmat. On ollu parit kisat, joissa A:n kontakti on otettu täydellisesti, mutta seuraavissa kisoissa taas on menty pohjalle. Oon yrittänyt kisoissa tehdä tilanteesa mahdollisimman samanlaisen kuin treeneissäkin=juoksen Murun ohi ja käskytän samalla äänenpainolla. Mutta ei se aina onnistu jännityksen keskeltä :/ Sitten oon miettiny mitä ton luupään kanssa pitäis loikkatilanteessa tehdä? Ottaa uudestaan, jota en kyllä mielellään tekis ettei opi siihen, että tokalla kerralla vasta tehdään oikein. Vai lopettaa rata siihen ja viedä kainalokyydillä suoraan autoon sanaakaan sanomatta? Eilen Heinolassa oltiin treenaamassa ja näin Murusta, kuinka se aikoo loikata A:lta ja loikkaskin. Ärähdin hieman ja nappasin syliin ja vein kentän reunalle miettimään. Hetken päästä otettiin radanpätkä alusta uusiksi ja pysähtyi kontaktille, siitä superpalkka. Tää on yks aika potentiaalinen vaihtoehto, mikä vois toimia ja toimiikin Murulla. Mutta kuinkakohan monet kisat sitä sitten lopetetaan rata kesken? Tottakai kärsivällisyyttä ja aikaa vaaditaan, mutta tylsä ajella kisoihin ja maksaa radasta, joka lopetetaan kesken, jo vaikka kolmannen esteen jälkeen :/

Nyt mä haluaisin mielipiteitä, mitä mä teen?? Myös sitä oon miettiny, että haluaisin nähdä miten Muru menee kisoissa jonkun muun ohjaajan kanssa, johtuuko tää kaikki mun jännityksestä? Eli anyone? Onko innokkaita kokeilijoita? Tietty parit harkat pitäis ennen kisoja treenata, mutta tää ihan kokeilumielessä siis.

Ens viikolla on Lotan treenit, niin täytyykin kysyä Lotalta asiasta!

Ja tässä surullisen kuuluisia pätkiä kisaradoilta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti