tiistai 20. elokuuta 2013

kisat Purinalla 18.8.

Sunnuntaina käytiin Marin kanssa Purinalla kisailemassa parin aksaradan verran+Mari ja Max kisasivat medi-kolmosissa. Mä lähdin ihan sillä meiningillä, että sikailut kontakteilla loppuu nyt tyystin tykkänään. Eka rata oli sisällä ja Luomalan Henrin käsialaa. No me lopetettiin rata kesken jo esteelle nro 3 eli puomille. Tyyppi juoksi sen vaan läpi, joten eikun Muru syliin ja suoraan autoon miettimään virhettään sanaakaan sanomatta. Kun mä sain hermoni taas kasaan, käytiin lämppäkentällä tekemässä 2 kertaa puomi ja 2 kertaa A. Joka kerta täydelliset kontaktit. Ulkona oli Johanna Nybergin agirata. Puomi oli tällä kertaa viides este. Mulla oli veto pois, samoin koiralla, oli kuuma joten Muru ei ollu parhaassa iskussa. Puomilla sanoin tasan yhden kerran "kiipee" ja normi äänenpainolla "koske", ja hitto sentään, sehän pysähty!!! Se oli miettiny jotain jäähyllään :D no kehuin siinä ja pidin hetken, kunnes vapautin ja eikun eteenpäin. A:lla sama juttu, pysähty mutta lähti hieman ennen vapautuskäskyä, mikä oli kyllä mun liian raivokkaan valssin vika, olis vaan pitäny rauhassa kääntyä, mut ei. Keinulla sain karjasta aika lujaa, hyvin pysähtyi, mutta sitten Muru bongas putken, ja HYL. Mutta kyllä olin tyytyväinen tokan radan kontakteihin! :) samalla asenteella vaan jatketaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti