torstai 22. marraskuuta 2012

menoa ja meininkiä

Nimittäin on luvassa taas lähiviikoille. Nyt päätin ottaa itteäni niskasta kiinni ja tsempata niitten keppien kanssa, eli ne hoidetaan nyt kunnialla loppuun. Elikkä vauhtitreeniä kujilla suorien putkien kautta + eri kulmia. Mulla alkaa koeviikko huomenna ja lukea pitäis, mutta kun ois niin paljon kivempaa vaan esim. harkata :P no eiliset korkeavire -treenit (joita saatiinkin kolmet lisää!) todisti sen, että ei se muru ihan toivoton tapaus oo ;) rimat oli 30 cm:ssä ja tehtiin pöytää ja pussia ja keppejä ja kontakteja! Eli kaikkea hyödyllistä :) kontatkeja niin, että Emilia piti hihnassa murua ja mä juoksin toisella puolella A:taja puomia niin, että noin metrin päässä esteestä oli namialustalla palkka, jota muru tuijotti ja mä pystyin juosta kovaa ohi, palata ja mennä sen taakse seisomaan ja vielä juosta ohi! :) menipä hyvin, nimittäin lopuks Emilia piti löysällä remmillä ja muru pysähty täydellisesti! :)
Epikset on viikon päästä, tarkotuksena ottaa murulle 2 rataa, möllit ja kisaavat.
1.-2.12 mulla onkin koulutusohjaajille tarkoitettu agilitykurssi, jota tulee vetämään Teemu Linna ja siellä siis luvassa ensin teoriaa ja sitten pääsee harkkaamaan oman koiran kanssa! :)
Messarissa oon ainakin sunnuntaina 9.12, siellä putkikisassa…. :D
Tämmöstä meillä, ja tämän kaiken lisäksi siis koirat käy viikkotreeneissä ja Minttu rallytokossa ja oon nyt suunnitellu siis niitä vapaatreenejä muutamat!
Palaillaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti