maanantai 19. toukokuuta 2014

Paistaa se aurinko risukasaankin!

Mitenhän tän nyt alottais... 5,10,10.5,15,10,5.10, hyl, hyl... tältä on näyttänyt meidän tulosrivi viime aikoina. Plääh, pieniä virheitä, osa mun mokia, osa Murun mokia. Viime viikolla suurin osa Murun mokia. Mutta lauantaina Järvenpäässä saatiin onnistuminen meidän epäonnen tielle! Voitettiin Saviojan hyppyrata ja saatiin eka hyppy-sert!!! :) Jihaa! Ja vielä voitettiin pari shelttiä, kannatti siis spurtata lopussa, kun aikaerot oli tosi pieniä. Savioja oli tehnyt tosi kivoja ratoja, sekä Orimattilaan että Järvenpäähän! :)
Anne oli ihana kun tuli mun persjättöjä kehumaan, vaikka ne omasta mielestä ei niin hyviltä tuntunut :D Ja muutenkin tosi moni ihminen meitä onnitteli ja rataa kehui. Kai se sitten näytti hyvältä?! :D Mä oon taas ollut jossain omassa kuplassani, kun en juuri mitään radalta muista!

Noh vaikka epätoivo täyttää jo mun mielen, niin vielä olis muutamat kisat jäljellä! Kun se tupla jäi Järvenpäässä yhden muurinpalikan päähän... :/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti