torstai 6. maaliskuuta 2014

Asenne hukassa

Meinaan viime lauantain kisoissa... Mä en tiedä mikä oli syy tähän asennottomuuteen, ekalla radalla sen onnistuin vielä löytämään, mut kaks vikaa rataa oli kauheita, mä en ohjannu ollenkaan sillä draivilla millä mä osaan ohjata... Ja Muru vaatii sen, homma lähtee lapasesta jos mun asenne ei oo kohillaan. Eli ohjaajan korvien välistä tässä hommassa on suurimmalta osin kyse.. No radoista ei oo kerrottavaa, eka rata oli hyvä, tosin meikäläisen valssi oli pahasti koiran tiellä jossa menetettiin aikaa, vaikka Muru paineli 4,91 m/s etenemällä. Rima tippui, sekin vähän ihme kohdassa mut näitä sattuu!

Noissa kisoissa huomasi nyt ekan kerran sen, että treeniä kaivattais... Esimerkkinä kontaktit, ei terve.. Sellasta säätöä taas ettei mitään rajaa, Muru varastelee ilman vapautuskäskyä ja lähtee mun hämäysliikkeestä liikkeelle vaikka vapautuskäskyä pitäis oottaa... No onneks tänään päästiin vähän treenimään ja tehtiin aika super-hyvät, hyvänmielen treenit! Ja ne pirun kontaktitkin onnistu joka kerralla :) Ja mulla oli sitä kuuluisaa asennetta!

Lauantaina mennään taas kisaamaan Ojankoon, ei ehkä niin hyvällä tsempillä kun tietää tuomarin, ja nimenomaan hänen ratansa... Ei hirveesti odotuksia, mut mennään kattomaan mihin rahkeet riittää! Lajihan on huippu ja seura hyvää :)


Tytöt sai eilen uudet lookit :) Muru kävi kasvattajallaan Jussilla trimmattavana ja äiti trimmas Mintun. Jöröjukka-pallomaha-Murusta kuoritui virtaviivainen ja sutjakka, pienen näköinen kaunokainen :)

Ennen-kuvia ei oo, mutta Murun ennen-kuvia näkee esim. noista agilitykisoissa otetuista kuvista, mitä bannerissakin on! Mintulla nyt ei oo koskaan ollutkaan niin paljon karvaa kuin Murulla...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti