keskiviikko 12. helmikuuta 2014

kisat 9.2. ja synttärisankari-Muru!

Tähän alkuun fiilikset kisoista: #¤%#%%&#!!/((%#

... Ja nämä fiilikset aiheutti se, että tupla oli lähellä... aivan sairaan lähellä...

Eka rata oli järkyttävä. Murulla lähti lapasesta, se oli kaameta katottavaa :D Ei siitä sen enempää..

Tokalle radalle keräsin sisua ja tsempin ja tehtiin nolla. Muru meinas tokavikalla esteellä rynnätä väärälle esteelle ja vähän joutu karjasemaan, mut kiltisti tuli :) No sijoitus oli 7.

Vika rata oli vaikea, olin kattonu medien suorituksia ja ajatellu että onneks meillä vaihtuu tuomari ja tehdään toista rataa ... :D no joo, eipä tehty! Mutta ehkä just siks, että se rata tuntu vaikeelta, mulla oli sairaan hyvä asenne! Mä oikeesti ohjasin ja vältin ansaesteet :) Pisteet mulle! Mutta sitten... ihan lopussa meijän tuplanollahaaveet kaatoi keppivirhe.. En tiedä oliko mun moka, videolta ei näy, vai oliko Murun häröilyä, se kyllä osaa tuonkin keppikulman.. Ja just sillon, kun mulla oli kerrankin niin loistoasenne ja meininki ja tehtiin vaikeeta rataa niin hyvin, niin miksi silloin koko homma kaatuu typerään keppivirheeseen? Sen takia fiilikset oli radan jälkeen aika raivoisat :D mä monet kerrat mietin ja jossitelen (jep, olen hyvä siinä) miten mun ois pitäny toi kohta tehdä erilailla, esim tiukemmin vai antaa vielä enemmän tilaa?

No ei kai tässä auta, kun suunnata katse kohti tulevia kisoja (lue= leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...), mä en tiedä onko mun asenne tällä hetkellä enemmin että ei me ikinä saada sitä tuplaa, vai, että nyt en luovuta, kun se on ollu lähellä niin monesti..




Kaiken tän angstin jälkeen, toivotan mun maailman parhaalle kisakamulle superisti onnea! <3 Muru ja veljet täyttävät siis tänään 3 vuotta! Muru on mun eka agilitykoira ja opettanut niiiin paljon tästä lajista ja herättänyt mussa kilpailuviettiä. Muru on just täydellinen kisakoira mulle! Niin ihana mutta niin haastava :)

Veljet ja pikku-Muru








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti