keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Tehis cup+kesäkauden ekat treenit

Vähän extempore aattelin kysellä vaun facebookissa, jos joku lähtis mun kanssa Ojankoon epiksiin, kun äiti oli iltavuorossa. Muru kun tarttee kontaktitreeniä eri esteillä ja eri paikoissa ja nimenomaa radalla, ei yksittäisenä esteenä. Se kun kerää ne tarvittavat kierrokset, niin ei, ei todellakaan malta pysähtyä kontaktille. Treeneissä se tekee ne täydellisesti...ja vielä joka ikinen kerta.. No Tanja soitteli sunnuntaina, että hän lähtee mun kanssa ja niin mä sitten maanantaina hirveellä kiireellä kiiruhdin kotiin, käytin koirat lenkillä, tein ruokaa ja pakkasin kamat ja ehdin just ja just Tanjan kyytiin ;)

Otin sekä kisaavien, että möllien radan Murulle, jotta sais oikeen tehopalkattua sen kontakteille. Mölliradalla A oli 4. este, mutta joo siinä oli jo ihan tarpeeks esteitä, jotta sais kerättyä tarvittavat kierrokset...:) ja kolmannella kerralla maltto pysähtyä, ja palkkasin. Puomi meni pikkasen paremmin.

Kisaavien radalla mun ohjaus ei ollu enää tiukkaa, vaan Muru meni vähän omiaan, mut pääasia oli ne kontaktit. Puomi meni heti ekalla yrkällä hyvin ja sain palkattua! A meni kisaavien radalla paremmin, tokalla kerralla malttoi pysähtyä..:) mutta sen keinu! Ai että se oli nätti!!! Muru oli mua edellä, meni keinulle täysii päähän asti (meni sellasella vauhdilla, et olin satavarma et nyt lentää....) ja pysähty sinne ja ootti vielä vapautuskäskyä!! Whaaaat? Siis JES! :) jotain sille on mennyt päähän :)
Kannatti siis lähteä!


Eilen startattiin kesäkausi, Mari piti treenit. Tehtiin tekniikkaa, ennakoivia valsseja, takaakiertoja, sekä twistin tyyppistä ohjausta. Muru oli aika pätevä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti