lauantai 8. maaliskuuta 2014

Iiiik, voittonolla!!!

Voi apua, en voi uskoa todeksi!! Tänään kisattiin Ojangossa Anne Viitasen radoilla, ja muistan kokemukseni Annen radoilta meijän joulukuun kisoista ja muistot oli suoraan sanottuna syvältä... Joten fiilikset ei olleet niin odottavaisia näitä ratoja kohtaan, mutta oikeesti, tosi kivat radat oli!

Viime viikonlopun säätämisen jälkeen tuntui hienolta tehdä nolla ekalla radalla, ja voi vitsit taas jännättiin, säilyykö ykköspaikka meillä loppuun asti... Ja säilyihän se :) ihan käsittämätöntä, että me saatiin se voittonolla tuolta ja noiden kisaajien joukosta, ehkä mä oon ollu liian vaatimaton, kyllähän mekin ollaan hyviä :) Erityisen tyytyväinen olin tän radan alkuun, johon monet hyllytti, mut me selvittiin loistavasti siitä kohdasta.

Tokalla radalla ajatukset oli tuplassa, tottakai. Tää rata ei ollut kaunis, vaan ennemmin rata, jossa väisteltiin ansaesteitä. No me väisteltiin melkein loppuun... Kunnes tyhmä ohjaaja jää vaan paikalleen seisomaan, eikä tee elettäkään kohti seuraavaa estettä, haloo... Noniin, eli hylly :) mutta tavallaan oli hienoa huomata kuinka katsojat elää mukana, ja kuinka yleisö huokas sekä tän että vikan radan hyllyn kohdalla, ihanaa yhteishenkeä! :)

Vika rata oli ehkä "helpoin", mä vaan tein just niin kuin mua on kielletty tekemästä... ;) keinun jälkeen mun piti tehdä niin kuin Tessa mua on treeneissä käskenyt mutta mä olin itsekäs.. No en sit vissiin ohjannu Murua selvästi putkeen ja se jäi pyörimään tohon jalkoihin ja meinas jäädä alle, mut onneks sain pompittua yli :D  ja sithän se ehti koskettaa A:ta! Mun siis piti lähettää se pimeään putkikulmaan ja mennä A:n toiselta puolelta hypylle vastaanottamaan, mut viime hetkillä tutustumisessa muutin suunnitelmia...

Mutta ihan kreisiä!!! Me tehtiin voittonolla... Tää ei oo mikään jokapäivänen juttu meille, tästä on vaan haaveiltu :) Ja ihan superia, että sain kadonneen asenteen takaisin :)


Muru palkintoineen :) eilen lupasin, et jos se tekee tänään voitto- tai tuplanollan niin se saa euronjuuston ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti